Å där kom väggen..

Har suttit och väntat på den i några veckor, men alltid känt att jag klarat mig över..
men nu ikväll kom väggen, jag har precis skickat in första historia arbetet
men nu när jag läste igenom det andra ordentligt insåg jag hur omöjligt det känns
en 5 meter hög vägg framför mig och jag har ingen aning om hur jag ska ta mig över den..
känns totalt hopplöst.. och jag är bara ledsen....

Naturkunskapen bidrar även den ganska starkt till att jag håller på att gå under
längtar till att jag har skrivit på onsdag, då känns det iaf som att jag har hittat en liten stege
till väggen.. jag kan inte beskriva i ord hur lättad jag kommer vara när jag har lyckats
bemästra den och knåpa ihop ett arbete till, men just nu känner jag mig bara totalt psykiskt utmattad.
just nu går det bara inte..... fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0