antagen...

Gick in på studera.nu imorse och såg att jag har blivit antagen till sjuksköterskeutbildningen i Linköping.. kändes bra, men samtidigt blev jag ännu mer fundersam över vad jag ska göra med "Mitt liv" :P meen jag måste säga att jag inte bryr mig ett dugg,, nu är det bara Idre som gäller :D

åkte till sjukhuset för min sista vaccinations spruta idag, den gjorde faktiskt inte ont alls, skönt! så när jag skulle betala tänktejag i huvudet att jag skulle "ta i" med priset så jag inte blev så besviken när de tar mina pengar. Jag tänkte att 250 kr va i överkant av vad det skulle kosta, men så säger den fula lilla tanten i luckan, - ja det blir 360 kr tack
WHHAAAT?! kom igeen varför ska all sjukvård vara så jäkla dyr bara för att man gjort misstaget att fylla 20? :P
jag tror att vi får betala lite av det som var gratis när vi var under 20 nu, för annars skulle sjukvården gå under.. IT SUCKS!

Åkte hem och fixade och donade lite, strök till och med mina örngott så de skulle bli lite plattare,, har packat det mesta nu, känns skönt! och imorn ska jag och Helen åka och shoppa basvaror så det står härliga till, :)

åkte hem till Tina och August en stund på eftermiddagen, August var på ett strålande humör och vi låg på hans filt och lekte en bra stund! :D började nästan gråta, för jag vill inte lämna honom, han lyser upp vardagen! min plutt..

anyhow..på kvällen blev jag bjuden på gourmet måltid hemma hos Thomas, suupergod mat! Tack :D

känns heelt skumt att det snart är den 11 december, som jag har längtat efter det datumet! och nu är det snart här.. :D:D dags att återgå till packandet lite, för just nu kan jag inte sova i min säng, för den är belamrad av kläder :P

2 days to go...


vem kan motstå dessa äppelkinder? :D

Kommentarer
Postat av: Thomas

Det var så lite så, du får bjuda igen i sommar! :)

2008-12-09 @ 23:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0