erase and rewind...

okej, ska summera dagen...

gick upp väldigt tidigt, och packade in det sista i bilen, VI FICK PLATS..:D
böjade vår färd uppåt, och det gick jättebra..
lämnade Emelie i tandådalen, sen körde vi till Hundfjället och gick till Stadium
hittade äntligen några boots som jag trivs med, :D:D:D vita snygga, ska ta kort på dem,,

Sa hejdå till Emelie och fortsatte min färd mot Idre.. gick bra i fem mil, sen gick det åt helvete.
körde en kurva, fick sladd och lyckades rädda upp mig en gång, men då svängde jag förmodligen lite mycket och hade inte en chans,, körde ut i diket och ett träd kapade min backspegel som krossade passagerar rutan, och där satt jag fast...
stannade första bilen jag mötte och så ringde vi bergningsbilen, för jag satt verkligen fast i typ en halvmeter snö..
det dumma var när jag ringde Pappa så sa jag att jag hade kört av vägen och jag trodde att det gått bra med bilen, men det var inte förns han frågade hur det gått med mig som jag tänkte efter,, men det känns bra med mig, snön bromsade bilen så det vart inte ens någon smäll, för jag hann tänka och reagera.

men men, bergningsbilen kom och drog upp bilen, sen körde både bergningsmannen, och hans kompis min bil och de sa båda att det var lugnt att köra vidare, vi satte fast en av mina handdukar för dörren. Ratten är sne, så jag ber en bön att inte framvagnen är krökt för jag vill verkligen ha kvar min bil!!!!

efter många om och men, kom jag äntligen fram till Idre, ca en och en halv timme för sent, men det var lugnt,, sitter nu i min stuga med två jättetrevliga tjejer och pratar om allt mellan himmel och jord, bilen står utanför med en handduk och sopsäckar som sitter för passagerar fönstret

dags att sova och glömma dagen, imorn är det en ny dag med roliga aktiviteter! ser jättemycket fram emot det :)
puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Thomas

Bara så sjukt skönt att du är okey, vill aldrig ha den känslan igen..

2008-12-12 @ 00:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0