god jul

Hej alla!

Igår fick jag ett stooort paket hemifrån som jag verkligen inte förväntade mig blev superglad!! taaack min underbara familj! :D sen efter jobbet bakade jag och Erika julgodis :) blev jättegott och vi hade en mysig eftermiddag!!

Idag har jag jobbat 8-19.. stått i en ankarlift typ konstant, är gaanska trött i hela kroppen, men det har varit skoj ändå, man får bara några sekunder med varje gäst, men allt handlar om vilken inställning man har, jag tror att jag har gjort några människor glada idag i alla fall :)

Det känns verkligen inte som att det är julafton imorn, har nästan inte hunnit med att känna julstämmning här uppe, allt har gått så himla fort och nu är det självaste julafton imorn.. har precis sytt i glitter i mitt pannband, lite juligt i alla fall :) kanske inte jättevackert men who cares!
tanken som räknas, :P
längtar i allafall efter att öppna mina julklappar imorn, känns riktigt tråkigt att för andra året irad inte få vara hemma pratade med familjen förut och de hade den traditionella julgrötkvällen.. saknar min familj!

ne, ska gå och lägga mig snart, är jättetrött i kroppen efter en lååång dag...
puss o kram
och GOD JUL!

paket hemifrån!
Paket från familjen! *kärlek*
julgodis!
Julgodis
köket
köks dekorationer :)
Julgran
min fula gran och mina fina julklappar som jag ska öppna imorn :D:D


Kommentarer
Postat av: Thomas

En snygg liten gran ju!! Fattas bara några små julnissar som springer omkring :-)

2008-12-23 @ 23:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0