Mamma mia!

Idag har jag (thomas) äntligen fixat över alla mina filer från den stationära datorn till min laptop! såå gött att slippa det gamla sega spektaklet :D

var uppe hos marika och fikade idag, Tina och August var där också,, mycket trevligt, + att jag fick 2 julklappar av Marika :D har liksom inte tänkt att jag ska få några iår sådär av släkten eftersom jag inte önskat mig något annat än lite bidrag till ny snowboard :) men nu får jag i alla fall några klappar att öppna efter jag har jobbat på julafton *yey*

jag och Augustjag och William
jag och August och jag och William :)

å nu inväntar jag morgondagens naturkunskapslektion, den SISTA någonsin i mitt liv! Jag hoppas så innerligt att han ska säga att det jag gjort räcker till ett mvg men jag har väldigt höga tvivel på det tyvärr.. damn it! men men man ska väl inte ta ut något i förskott, kan ju bara hoppas på det bästa!

och nu är det bara en vecka kvar tills jag blir dalmas :P längtar såå till Idre. snö snö snö just nu är det ca 40 cm snö and it keeps coming :)

såg även Mamma mia ikväll, den är så bra, tror inte att jag någonsin kommer tröttna på den, det är en ny grease och dirty dancing, man KAN inte tröttna på dem!!

mamma mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0