packa?!

ja jösses.. det börjar bli svårtdehär... vad ska packas ner? har nog redan packat för mycket.. men fan, sålänge det går i bilen så är det ju lugnt :P hehe.. har i alla fall packat ner alla underställ, täckbyxor osv i en bag, så den är "klar"

annars, har jag inte gjort såvärst jättemycket idag, jag har varit hos Tina och August en liten stund, sen på eftermiddagen kom Tina, johan och August förbi för mammas julklapp hade äntligen kommit så hon fick den idag, (vi hade gjort ett nytt visakort med mig, tina och August på :)
kommer sakna pluttas så grymt mycket! det tråkigaste är ju att han förmodligen inte kommer komma ihåg mig :/

åkte även till isstadion idag för när jag plockade ner mina skridskor ur garderoben upptäckte jag hur jäkla oslipade de var! men som tur var så hittade jag en som kunde slipa dem direkt så det gick finemang :D tänkte ju ta med dem upp ifall jag får tillfälle att åka någon gång :)

Ne, dags att återgå till packningen kanske.. liiiite panik bara :P

Pack-panik

Kommentarer
Postat av: Andrea

jo det får bra... jag går på high school ett år här som utbytesstudent

2008-12-08 @ 22:56:28
URL: http://andrea1992.blogg.se/
Postat av: Sanne

åmen lugn, babe, gör inte en höna av en fjäder nu!



smell ya later,

eller typ i morgon. kesses

2008-12-09 @ 20:09:26
URL: http://sanniday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0