sista helgen hemma..

hade en jättemysig kväll med Pernilla igår, Idol, rödvin och chips! kan det bli bättre? :)
Sitter i Skövde med en te och lite jullåtar och bara myser lite innan vi ska ge oss ut i rusket..

tror inte att jag har fattat än, att jag flyttar om 5 dagar.. dags att börja packa lite kanske? eller i alla fall börja tvätta det som ska med.. inte jättemysigt att ta på sig underställ som har legat i en låda i 2 år kanske..? Har inte så mycket mer som jag "måste" köpa innan jag åker nu i alla fall, så det känns skönt!

Å idag ska jag förska fixa iordning min blogg,, så håll utkik för snart är den jättefin (förhoppningsvis) :D
untill then....

jag och Pillan
Jag och Pillan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0