Vem bryr sig?

INTE JAG längre iaf.. (pratar om naturkunskap om ni inte hänger med)
är så obota trött på det!!! vem fan bryr sig om vad en absorberad stråldos och en ekvivalent stråldos är,, eller hur den geotermiska energin kan användas? inte fan gör jag det i alla fall.. men jag ska försöka ta mig igenom provet imorn
och förhoppningsvis komma ihåg svaren på de frågor jag just skrev ner..
JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ DETHÄR så trött att jag kände att jag var tvungen att skriva det med stora bokstäver..
men imorn är det över! då blire shopping med Helen i Skövde :D
synd bara att jag har typ 0 pengar.. eller jag har pengar men jag vill ju köpa en ny bräda bl.a. när jag kommer upp till Idre.. men men det är ett senare problem. vad har man inte sparpengar till liksom? :)
ne, dags att lägga sig och läsa lite mer innan jag somnar..
håll tummarna för mig imorn! I need it...

Sanne, Helen och jag på Winnerbäck i sommras


Kommentarer
Postat av: Thomas

Varenda tumme korsad flera gånger om!

2008-12-03 @ 00:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0