Vilken uunderbar dag!

När jag gick ut till bilen imorse, kunde jag inte låta bli att inte ta kort på vårt fina lilla träd på framsidan, det var verkligen vackert! dagen börjar gry, snö på grenarna och den fina julbelysningen :) love it!

Provet gick helt okej tror jag.. det va toksvårt men jag tror jag satte det mesta
men men.. får vänta några dagar på min dom så det är ingen idé att älta det..

vid 10.30 hämtade jag upp en stycken Helen och vi styrde bilen mot Skövde :)
på vägen körde vi om en bil med registreringsskylten TUT hahah.. tror ni att jag ville tuta när vi körde om eller? :P
Sen när vi kom in i Commerce blev jag superglad, det va så fint och juligt! Insåg då hur mycket jag tycker om julpynt och att jag måste leta fram lite och ta med till Idre *tjejgrej jag vet men det är ju så fint*
Sanne joinade oss också och det har bara varit en så härlig dag!
käkade lunch på Mangos tillsammans med Anton och Rickard och sen bara gått och shoppat tills fötterna och ryggen började klaga :P
jag hade en inköpslista och jag har hittat nästan allt som stod på den!

dagens inköp:
En snowboardjacka
3 par slalomsockar
en fleecetröja

en vattenfast mascara,
sminkborttagning,
1 t-shirt,
4 spännband att spänna fast snowboard och skidor med,
2 cd fodral,
 
6 timmar senare var jag 3500 spänn fattigare men fan så lycklig!! :)

nu är det snart dags för Bonde söker fru.. :) tycker det är så mysigt de programmet..

tack för en underbar dag tjejor!! längtar till tacokvällen nästa vecka!

Vårt fina träd på framsidan

Fint ellerhur!
TUT bilen :)
TUT bilen :)
Commerce
Fint julpynt inne i Commerce
vi Shoppar
Efter 6 timmar shopping får man se schleten ut :P
nya jackan
Nya jackan :) varmt att ha den inomhus.
Sockar och tröja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0