vilket skämt!

masade mig upp vid 8 idag för jag hade tandläkartid vid 8.40.. höll på att komma för sent men inom mig sa min lilla ironiska röst att det spelar ingen roll att jag kommer 5 minuter för sent för de är aldrig i tid iaf... men jag var där 8.40, och fick komma in 8.55.. har haft en tand i bakre överkäken som har varit dålig länge.. förra året borrade tandläkaren ur typ hela tanden och la i en provisorisk fyllning för jag skulle till Australien så de "hann" inte göra mer åt den då.. jag har aldrig ens känt att den va dålig,. och nu detta året har jag inte känt av den något.. men men.. så i typ en vecka nu har jag gått och mentalt förberett mig på att få bedövning och borra i en evighet igen, eller till och med dra ut den eftersom den tydligen är typ rutten..  men efter att ha suttit där i typ en kvart och lyssnat på när tandläkaren diskuterade med sig själv fram och tillbaka kom han fram till att ne.. vi gör inte något åt den eftersom du inte har haft några problem med den..

va faan! såå irriterande, varför dra dit mig från början då han bara tittade på mina röntgen bilder ändå? han tittade inte ens i käften på mig.. suck!

så tänkte jag att eftersom jag ändå var "där" så gick jag till Eken också. För jag har inte tagit den sista av mina vaccinationssprutor som jag skulle tagit i slutet av oktober, i receptionen sa damen att jag skulle få träffa en distriktsköterska, så bra tänkte jag, då får jag det överstökat på en gång..
fick vänta i typ 10 minuter sen fick jag träffa en sköterska som jag inte kommer ihåg namnet på, hon hälsade knappt på mig dessutom, och när jag sa att jag skulle ta sprutan tittade hon bara på mig som om jag vore dum i huvudet?!
jag fick en tid till nästa vecka då jag ska ta sprutan, hahaha,, jag slår vad om att det är samma tant som kommer ta sprutan på mig, dagens sjukvård är ett skämt!!

Kommentarer
Postat av: Sanne

tandläkare är farliga och går inte att lita på. uschochfy.



vad det gäller sprutan, babe, de har sällan twinrix hemma utan beställer det när någon vill ha det vaccinet. ;)

2008-12-02 @ 21:51:23
URL: http://sanniday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0