Volleybolldomare?

Började dagen med frukost hemma hos Tina och Johan.. jättemysigt :)

senare på eftermiddagen hade jag beställt oxfilé med gorgonzola sås som
sista familjemåltid innan jag flyttar :D såå gott!! får aldrig nog av det!

vid 17 tänkte jag att jag skulle åka ner och titta på mitt gamla volleyboll lag
för de spelade match idag, när jag kom dit, visade det sig att de inte hade någon
andra domare för matchen, så jag fick hoppa in lite snabbt och lätt. :P
och arvikas tränare typ klagade för att jag inte visade att de hade tagit sin
andra time-out.. kom igen! om det står en brud i rosa t-shirt och högklackade stövlar
kanske hon inte riktigt var med på att hon skulle döma :P hahahaah..
de vann med 3-0 och de va gött! jag dömde inte jättemycket, visade mest ut & in och när de va
spelarbyte och timeout :)
och efter matchen kom Rickard fram till mig och sa att jag skulle få betalt för´t också :D
fanvadnice!!! hehe.. ska fixa det i veckan..
Volleyboll

och jag börjar få problem med packningen.. vad fan ska man packa, vad ska man INTE packa
är väl nästan en mer relevant fråga.. jösses.. de va mycket lättare till Australien för då hade jag en
ryggsäck som inte fick väga över 20 kg, nu har jag en BIL men vill ju samtidigt inte ha för mkt att släpa på..

4 dagar kvar....



Kommentarer
Postat av: Andrea

emelie?

haha ja kommer ihåg dej. praoade inte du i våran klass i typ 1an? ja var bästa kompis med linnea pentikäinen

2008-12-08 @ 04:33:57
URL: http://andrea1992.blogg.se/
Postat av: Linnéa

nu får du kika på min blogg också :D

2008-12-08 @ 13:03:26
Postat av: Linnéa

nu får du kika på min blogg också :D

2008-12-08 @ 13:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0