Äntligen helg!

det var bara aningen tungt att gå upp i morse :P
hade Naturkunskapslektion, fick tyvärr bara vg på provet :(
men jag har en plan.. så nog fan ska jag fixa mvg:t :P

efter skolan var jag ääntligen påväg.. körde till Jönköping
och hämtade upp Emelie.. vi drog till A6 :D
där hittade jag en t-shirt och 3 underställ..
tokrea på underställen.. 99 spänn styck! *lycka*

sen skulle hon åka och jobba så då åkte jag hem till Louis..
så mysigt att bara vara lite hemma hos henne :)
tittade på tv och drack te,, mysmysmys

vid 20 satte jag mig åter igen i bilen och fortsatte min färd
söderut.. Bjärnum nästa :D
efter en evighet och lite till var jag äntligen framme, och nu sitter jag och Malin
med varsin laptop i knät och dricker vin och lyssnar på världens bästa musik
(musikalmusik) :D
vi har laddat hennes kyl med "råvaror" till imorn! man blir i allafall glad när man
öppnar kylskåpsdörren ;)
ska bli så sjukt skoj att titta på årets elevers höstshow imorn! längtar som fan!
ne,. dags att mysa vidare här i soffan!

ta ta now


råvaror :)
Pappa önskade mig ett trevligt år i Bjärnum :P

Kommentarer
Postat av: Thomas

Hoppas du får det skitkul där nere, glöm inte Another Day från Rent, tokbäst! Ciao Bella!

2008-11-22 @ 00:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0