Australien, naturkunskap och datafix.

Idag var det ett år sen jag och Sanne satt förväntansfulla på ett flygplan påväg
till Sydney.. tiden går så fort.. ett år.. suck *saknar*


Sydney

men åter till dagen som varit..
dagen började med lite naturkunskapsplugg..

sen vid 10.45 gick jag till min religionkunskapslärare
som bekräftade det jag trodde
att jag fått mvg i religion! sååå skönt!! :)

fortsatte att plugga på komvux men kände att frustrationen kom mer och mer
ringde min räddare i nöden Thomas som stod ut med att förhöra mig,
kändes mycket bättre efter det.. för jag kunde nog mer än jag trodde..
Vi käka lunch, Jansson och köttbullar,, tokgott! va inte igår jag åt jansson om man säger så..
tror att det va nästan 2 år sen sist för jag va ju inte hemma förra julen..

Vi (Thomas) tog oss an min laptop och installerade massa program och fixade och trixade..
så nu har jag massa bra saker på datorn som jag inte klarat att göra själv
så tack igen Thomas!

och när jag skulle köra hem sen så fick jag nästan en chock!
det va FROST på bilen.. fyfan!! det va svinkallt att stå där och skrapa rutorna
ush va inte glad jag blev då... blä blä blä!!

ne,, dags att dyka in i naturkunskapens underbara värld en stund till innan jag somnar
håll tummarna för mig imorn på provet! måste sätta detta provet MÅSTE!!!


frusen ruta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0