julskyltning,, vart är snön?

så var det helg igen.. näst sista helgen hemma..

gick upp vid 10 och började klura lite smått på vad jag ska skriva om
i mitt första historiaarbete.. har en plan, får se hur bra det går att genomföra det bara..

Idag var det julskyltning.. synd att inte snön kunde ligga kvar under den, är såå mycket
mysigare om det är snö när man "välkomnar" julen..
men blåsorkestern spelade på som vanligt.. varje gång jag ser dem
inser jag hur mycket jag saknar den och vill vara med och spela.
men det brukar ju vara så.. man inser hur skoj man hade efter...

tittade på fyrverkerierna idag med, och det fick mig bara att sakna Sydney..
småpotatisfyrverkeri mot de senaste jag såg i mitt älskade Darling Harbor.
men men.. det va fint ändå.. lägger upp en bild från idag och en från Sydney
så kan ni jämföra själva! :P

imorn är det historia för hela slanten som gäller! ska försöka skriva klart det
så är det ett oros moment mindre i mitt liv.. måste leta reda på mer fakta bara..
google kommer bli min bästa vän imorn! hejja google!!

sitter och väntar på att stjärnor på is ska börja igen. jag hoppas verkligen att Tony åker
idag, annars är det något som är väldigt fel (ska jag säga som är för snål för att ringa och rösta)
meen ändå.. det är ju glasklart att han inte är lika duktig som de andra,
det kan nog alla se, även de som inte har åkt konståkning förut..

ne, dags att återgå till mina chips :D

ta ta now!

Blåsorkestern!fyrverkeri Mariestadfyrverkeri Sydney!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0