Kom igen Emelie!

ugg!! denna veckan är jätteseg, den går såå långsamt
har pluggat historia i 2 dagar mer eller mindre
men jag har inget go i mig.. vill inte längre!!
men jag ska göra klart frågorna inför provet innan jag åker på fredag
imorn ska jag verkligen försöka ta tag i det!

hade dans på dansstationen ikväll,
fiifasen va jobbigt det va idag!
svetten bara rann och jag är fortfarande matt i kroppen..
men det va skoj! som vanligt.. vad vore världen utan dans..?

snaart får jag åka på min lilla roadtrip!! :D
träffa Louis och Emelie i Jönköping! längtar såå
känns som att jag inte träffat er på länge!
och jag hoppas verkligen att Emelie kan åka med mig upp
när jag ska upp till idre så släpper jag av henne i Tandådalen.
får en reskamrat samtidigt som att det skulle bli såå mycket roligare att köra upp
kan inte tänka mig någon bättre och mer passande reskamrat eftersom vi ska jobba
med samma sak men på olika fjäll i svea rike :)

så ska jag äntligen få sen en höstshow med M1an i helgen..
jag har ju aldrig sett någon, bara varit med i en..
förra året så var jag ju redan i Australien..
inget jag ångrar, men åh vad jag längtar!!!

å på ica gick jag förbi hyllan med alla frön och sånt..
fick syn på torkade, rostade solroskärnor..
åå vilken flashback jag fick då från notes nätterna i Bjärnum..
ett gott snackstips:
en påse torkade/rostade solroskärnor
en påse torkade/rostade sojabönor
och 1/2 pkt russin..
blanda ihop det i en burk och woalla! tokgott snacks
(som i allafall i mitt huvud känns nyttigare än choklad och godis) :P

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0