regn regn regn...

då va det söndag igen.. så jäkla fort veckorna går.. skönt!
då blir det snart 11 december och jag flyttar..

Var hos Tina och Johan på Brunch i förmiddags.. jättemysigt och gott
August va på ett strålande humör.. finns inte något bättre än att höra hans skratt
jag smälter!!

har avslutat Idre utbildningen och skrivit ner allt snyggt och prydligt i min lilla Idrebok
jag fick av personalchefen..

å jag är så trött på regnet! det bara regnar och regnar.. tråk tråk tråk!

sen så vore det ju skoj om min pappa kunde komma hem på FARS dag..
meen han är fast i Glascow för tillfället. något fel på planet.. han skulle vara hemma
runt 18.. nu är klockan 18.33 och de har inte kommit iväg än..
suck...
(oj, när man talar om trollen så fick jag precis sms av honom att han får besked om vad som händer
om 30 min.. men då ska han ju flyta till gbg och sen köra., så han kommer inte vara hemma än på måånga timmar)

min kväll är jäkligt stressig idag känner jag.. :P (not)
18.00 Miami Ink
19.00 Miami Ink
20.00 Ensam mamma söker
21.00 Hemma bäst (långfilmen i 4an med sarah jessica parker och Matthew McConaughey

Amerikansk komedi från 2006. Tripp är en sorglös ungkarl på 35 år som fortfarande bor hemma. För Tripp är det ett perfekt arrangemang medan hans föräldrar inte uppskattar att ha sonen kvar i huset. De bestämmer sig för att göra något åt situationen och anlitar Paula, en kvinna som gjort karriär på att hjälpa föräldrar att få de vuxna barnen att lämna boet. Men den här gången blir det inte lika lätt för Paula som det brukar vara när kärleken kommer in i bilden.
( ja, jag är en sucker för romatiska komedier) :)

så gött att bara slappa framför tvn!! *hejja soffpotatis*

å föresten så tittade jag på disneyfilmen Camp Rock idag.. söt film med fina låtar.. tänkte på en sak dock.. om Man jämför camp rock och highschool musical så är det alltid en blond tjej som är "den elaka" och en brunett liten sötnos som är den "snälla" tillfällighet eller är blondiner bitchigare?? :P hahah

visst är den vacker :)söt film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0