regnig shopping i Skövde

träffade Sanne-mys i skövde idag för en dags shopping!
började med en lunch på Pims och sen drog vi runt i stans affärer
jag känner att Lila är min grej denna hösten.. det är ju en så fin färg!!
hittade en Lila palestinaschal på Yap
ett par lila stickade tumvantar på H&M
och även ett mörklila nagellack

köpte även en svart mysig tröja på H&M
ett rosa nagellack också på H&M
jag hann med att klacka om mina pumps :D (äntligen)
de har typ varit med i skövde 3 gånger men jag har hela tiden glömt dem i bilen :P
köpte på mig 2 flaskor med chai monin så jag kan göra mina goda chailattes uppe
i Idre :D
Va inne på stadium med och tittade på snowboard boots. Hittade ett par som jag verkligen tyckte om
de var jättesköna och toklätta att snöra till skillnad till mina gamla fast problemet var att de va bruna
kom igen!! vem vill ha bruna boots som såg ut typ som Louis vuitton kopior bläh!
men jag hittade ett par jättefina på burtons hemsida.. lägger in en bild under!

Sanne köpte ett par toksnygga byxor och en kort skjorta på Yap och ett par
svarta stövlar på Eurosko :) kändes som en mycket lyckad Skövde trip! synd bara att det ska regna hela tiden!!


det blåser!!sanne testar den korta skjortansvart tröja från H&Mscarf och vantar vill ha!

Kommentarer
Postat av: sanniday

jamen himla snygg bild på mig du. :P tack för idag, puss

2008-11-10 @ 22:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0