söndag..

söndagkväll.. ännu en vecka har gått..
mitt "såkalladehöstlov" har fått en del religion gjort
men nu är det hårdplugg som gäller inför provet på torsdag
bara måste fixa det.. mvg here I come!

har känt mig ganska hängig i helgen.. ont i huvudet, kan inte somna
orolig inför allt.. omotiverad inför plugg men det ska gå..

längtar så fruktansvärt till mitten av december men för att komma dit
har jag massor att göra, så jag antar att jag måste ta tag i mig själv
och mitt liv just nu.. jobbigt men sant.

bla bla bla.. sitter bara och skriver tomma ord
men de kan vara ganska skönt att få skriva av sig lite..

dags att gå och lägga sig antar jag.. inte ens trött..
men får väl läsa lite religion, det brukar göra susen
och johnblund tar förhoppningsvis över snart..

godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0