wanna rock!

Har spenderat helgen i Bjärnum

innan det stannade jag i Jönköping, jag och Emelie tog en trip till A6
och jag köpte 3 underställ, en bh och en t-shirt :)
vid 16 skulle Emelie åka och jobba och då körde jag till Louis,
vi tittade på tv, drack te och myste.. :D

körde sen till Bjärnum. jag och Malin drack lite vin och hade en lugn och trevlig kväll
på Lördagen sov vi länge och sen tog vi det lugnt tills Malin hade samling, då blev det
jättestressigt, förstår inte varför det alltid ska bli så?
jag hade tänkt att gå med henne till samlingen men jag var inte ens halvklar så
jag stannade i lägenheten och fixade klart..
sen när jag skulle gå lyckades jag stuka tummen och trilla på vägen till skolan..
det va tokhalt! så just nu har jag en blåaktig tumme och ett lite ömt knä..
men men
showen var iaf väldigt bra! jätteskoj att se den!! många bra låtar!
festen efter var också rolig.. men om man har ca 80 musikalartister i samma lokal så
kan det ju inte bli mkt annat.. :)
söndagen spenderades i Halmstad, väldigt mysigt det med!
när jag sen skulle köra hem på måndag började snöyran ungefär när jag var i Alingsås.
så efter det gick det jäättelångsamt att köra hem.. lastbilarna vågade inte köra i mer än 65 typ..
så det tog nog en timma extra att köra hem..

meen vad jag älskar snö!! så glad att den ligger kvar :D va inne på Idres hemsida idag och tittade
det är 35cm snö just nu :D:D fick även mitt schema fram till vecka 4..
jag jobbar julafton men är ledig juldagen känns helt okej.. missar kalleanka igen. men men :P

ne.. dags att plugga vidare., historiaprov imorn och naturkunskapsprov på fredag.. suck suck suck..

jag och Jossi innan föreställningenMalin.Helklassnummer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0