Blandade känslor.

fick tillbaka mitt matteprov idag,, hade gjort några klantfel och så tyckte jag att min lärare va
väl hård på nåt tal.. så jag landade på vg+ vilket suger för jag är ju där för att får mvg
men som han sa "det är inte kört än".. vilken motivation man har... not!

har suttit och försökt printa in historian i dag men det vill fan itne fastna..
jag är nog inte gjord för att plugga komvux just nu.. jag är tokkass på det :P

väntar å väntar å väntar på idre!! ring snart för fasen så jag kan få inre ro!!

Va hemma hos Tina och Johan och lekte en stund med August på eftermiddagen..
den killen gör mig glad! skulle ge allt för honom.

å så har jag hängt med Britney en stund och fått min lugg klippt så nu kan jag ha den neråt
igen och se något.. skönt som fan!

ne om man ska muntra upp sig själv med en chailatte kanske! väntar på att jag ska dricka för mkt av det
så jag tröttnar.. men inte än.. det är såååå gott!

Kommentarer
Postat av: Eve

Men läser du också på komvux nu? vad ska du bli när du är stor då? ;) kramar

2008-10-14 @ 22:07:33
URL: http://evelinatapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0