Dagen efter

åååå jag är lika glad idag!! kan inte riktigt fatta att jag faktiskt HAR fått jobb.. men det
sjunker nog snart in :D

började dagen med en danslektion med estet treorna.. vi gjorde klart dansen
och de va glada och positiva :D Eva sa att jag va fantastisk,, känns ganska gött att
få höra det av sin fd danslärare!

sen bar det av hem till min dator.. har suttit och filat på religionsarbetena som ska in imorn
och tack vare Sanne EN SANN ÄNGEL!! så har jag nu avslutat alla uppgifterna och kan lämna in
dem imorn :D tuuusen tack Sanne!!

på kvällen har jag varit på Dans stationen och dansat.. alltid lika jobbigt men alltid lika skoj
kommer sakna att inte dansa i vinter nu, meeen jag är lycklig ändå!
köpte en dansstationen hoodie idag, tokskön!

nu ska jag ta mig en välförtjänt dusch och sen somna gott!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0