Dans och Religion

Helgen har varit jättebra!
teater, mangos och tillslut Voda i Lördags, supertrevligt!
sen körde jag Sanne till Karlsborg i söndags och vi drog
och hyrde film och köpte glass :)

imorse ringde Eva och sa att esteterna ville ha min dans som
finaldans på öppethus, så jag har varit där idag och börjat lära ettorna
dansen, imorn ska jag tillbaka och börja med treorna,,har dans nästan
varje dag denna vecka, känns sååå gött att få träna!
behöver det!!

inte hört något från Idre tyvärr.. så det blir nog inget. :(

+ att jag ska lämna in alla religionsuppgifterna senast torsdag så nu blir det dans
på förmiddagarna och religion på eftermiddagarna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0