Historia och barnpassning

fick reda på att jag lyckades skriva mig till 38 rätt av 40 på historiaprovet
yeeey för mig!! :) så skönt att det gick så bra, för jag pluggade verkligen som en idiot!

sanne sov här igår till idag, alltid trevligt med hennes sällskap, vi va och dansade igår
kväll, skoj men jäkligt jobbigt!

och idag har jag varit hemma hos Tina och August, Johan åkte till Linköping för att
jaga älg., så jag är lite standin för honom, eftersom Tina inte kan göra allt än med sitt
onda ben..
å jag fick mig en smäll på läppen av hans panna idag då han tappade kontrollen över nacken lite
och jag va en millisekund för långsam, jäklar vad rädd han blev, och jag med! fan hjärtat stannade
i någon sekund, och sen blev jag ledsen (nere) för att han blev så ledsen, Tina trodde ju att jag hade
gjort något såklart.. men aja.. han är ju bara 12 veckor och jag gör så gott jag kan.
ska dit imorn efter naturkunskapslektionen.. sen är det äääntligen helg! weeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0