Little shop of horrors!

Äntligen helg!! spenderade gårdagen hemma hos plutt och Tina. allt gick finfint
och idag har jag inte gjort såvärst jättemycket
va runt halva stan med jossi förut och fixade till ikväll
ska möta Sanne halv fem i skövde och sen börjar teatern klockan sex.. ska bli
jätteskoj att se Sandra och de andra.. har inte varit på teater på aplänge!! :)

så får vi väl se vad som händer ikväll, jag vet iaf att jag är sjukt sugen på att dricka
vin, så det kommer det att göras! :D

öum.. kom på en massa bra saker jag tänkte skriva ner men så fort jag började
skriva så försvann allt ur huvudet.. eeehh.. aja
men jag kan ju skryta lite om att jag fick 38 av 40 på historiaprovet! weeeeee :)
så jäkla skönt!!

ne dags att göra sig vacker, chip å haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0