Sååå lycklig!!

dagen började med en fika hemma hos Tina och Johan.
påvägen hem i bilen tog jag mod till mig och ringde personalchefen i Idre
och frågade hur jag låg till och att jag viller ringa för att visa mitt intresse
fick inte mycket svar från honom men han sa att han hade antecknat att jag ringt
och att jag va "superintresserad"

åkte till Vadsbo och hade dans med Es 3.. de har utvecklats supermycket
sen jag hade dem senast när de gick i ettan.. det va jätteskoj, och de snappade
upp dansen fort! vi blir nog klara imorn.

åkte hem och käkade lunch med mamma.. det ringde i mobilen, såg att de va riktnummer
0253 = IDRE! trodde jag skulle få en hjärtattack!!!
jag svarade och det va Jonny (chefen för liften) som ringde.. hjärtat dog nästan..
han frågade lite frågor och jag försökte låta lugn som en filbunke och glad som en sol
men för varje minut som gick så höll jag på att dö lite mer..
men så efter typ de längsta 4 minuterna i mitt liv så sa han att han hade jobb till mig!
LYCKA!!!!!!!!
Jag ska jobba i Idre heeela vintern :D:D:D
börjar den 11 december med en fyra dagars introduktion

resten av dagen har jag studsat runt i ett lyckorus (ni fattar vad jag menar)
och så har jag suttit med religionen en hel del.. torsdag närmar sig i fasansfullt snabbt tempo
men det löser sig.. allt löser sig JAG HAR JU JOBB I IDRE!!!
hade ärligt talat nästan gett upp hoppet...

ska gå och lägga mig med ett leende på läpparna snart :)

Kommentarer
Postat av: emelie

så jävla kul vi ska ha i vinter gumman!!!!!!

2008-10-22 @ 15:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0