14 timmar...

Jösses vilken dag det var igår.. Jag och Hanna var duktiga och var ute i backen redan vid 9.. (enda sättet att få någorlunda bra åk nu när det är så varmt och mosigt).. sedan åkte vi till 11 då vi knäckte första cidern på ostcafeét.
Efter det flöt dagen på med cider och drinkar, pannkakor och mys.. vid 18.00 åkte vi skoter till ost, för liften hade personalfest. Hanna fick följa med för att de inte har någon personalfest på ica, det var superskoj att ha med henne där =). Vi åt hamburgare, lekte lekar (bland annat irländsk julafton), åkte hem vid 22, slängde mig i duschen för jag luktade som en hel kolgrill efter att vi grillat hamburgare. Efter det bar det av till Kiken och kvällen fortsatte där, det var en låång dag men det var en väldigt rolig dag!!

I förmiddags ringde dock Fanny som jobbar på ostcafeét och sa att folk i liften hade sagt till henne att jag inte var på jobbet, och anledningen till det var att jag enligt mitt schema inte skulle jobba idag, så jag var ledig på mitt schema men stod med på dagens uppställning att jobba.. jätteskoj att jag blir straffad av något jag inte ens kan rå för. För nu tror ju alla att jag var bakis eller sket i jobbet för att jag drack kvällen innan.. vilket verkligen inte var fallet eftersom jag faktiskt trodde att jag var ledig (vilket jag sa till chefen när jag ringde upp honom).. jävla skit!

längtar hem nu, för det känns som att allt bara skiter sig här uppe, behöver en paus från Idre... första gången sen december som jag känner såhär.. vet att jag kommer sakna det om några veckor men just nu har jag fått nog för denna gången...

Kommentarer
Postat av: thomas

härligt att du längtar hem, för vi längtar hem dig!! :)

2009-04-16 @ 18:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0