Åh sicken UUNDERBAR dag det blev!!

Så fort jag kom utanför dörren så steg energinivån med ungefär 1000 %.. sol sol sol

Jag, Hanna och Emelie drog upp till fjället och jag köpte ett sunstick till mitt stackars ansikte, sedan drog vi till Dantes, och vi kom i precis rätt tid! det fanns just då 3 bord lediga på uteserveringen så vi tog ett i mitten och typ 10 minuter efter det började det välla in massa folk så det var tur att vi kom när vi kom, vi åt god mat och bara njöt i solen,

Vid 16.00 Började På G spela (bandet denna veckan) å de är ju så bra! helt sjukt bra afterski vart det idag, galet mycket folk, galet mycket personal, galet mycket sol och galet goda cider (som tog snabbt alldeles för slut i solskenet) =P Kan inte bli bättre tror jag, Det hela slutade med att vi stod på borden och dansade och sjöng,, helt klart en av de roligaste dagarna här uppe i Idre!!

Nu på kvällen har vi bara tagit det lugnt och tittat på film, Hade lite småtankar om att åka upp till Kiken ikväll för det verkade vara en sjukt bra idé efter Afterskin (när man fortfarande hade alkohol i kroppen och humöret och energinivån var på topp) men just nu känns det väldigt skönt att ligga i min säng måste jag säga,, jag hoppas verkligen att det blir lika fint imorn för vi tänkte äta frukost på pernilla wiberg hotell och sen grilla lunch i backen lite senare! =)
Å så ska vi ju boka stuga imorn med, för imorn är det en vecka kvar till sista veckan börjar vilket betyder att vi kan boka till halva priset.. helt galet att det redan är näst sista veckan för säsongen, jag har "bara" 7 arbetsdagar kvar vilket känns heeelt stört! men som sägnen säger : Tiden går snabbt när man har roligt!

Syns det vem av oss som jobbar utomhus eller? :P
vi
lite folk på afterskin idag ja.. Barchefen i grönt (är man ledig så  är man)
folk
<3
h och e
bara lite nöjd ;)
nöjd

Kommentarer
Postat av: thomas

Tro fan det, så fort solen försvann här nere så har den på något mystiskt sätt dykt upp hos dig.. STÖLD!! :-). Ne gumman, ser jädra kul ut! Lite avundsjuk blir man ju.. akta levern!! :-) kram

2009-04-05 @ 12:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0