Bilbloggande.

Sitter i "Hippo bilen" och väntar på min käre far som är på något möte med någon markägare bla bla bla.. i Alingsås innan vi ska styra kosan mot marsta igen.. så jag tänkte att varför inte blogga lite medans jag ändå bara sitter här ute i ingenstans och väntar, hade turbo 3G nät så fort går det också =)

Gårdagen var mysig i storstaden.. jag åkte till Pas på morgonen och tittade lite.. fick ett slag i magen när jag kom in dock, för just idag så hade 2 entertain auditions för hösten.. och ack vad jag saknar att göra audition kom jag på då, nervositeten och att man laddar så totalt inför den dagen.. man ger allt man bara kan och sen är man heelt slut. Inte för att jag har tid med ett sådant säsongsjobb just nu för jag ska ju tillbaka till Idre, men ändå.. suck.

Vid 12 åkte jag till Vasa Viktoria och inväntade Jens som jag skulle luncha med, men den upptagna mannen hade glömt skriva in vår lilla lunchdate i sin kalender, så han var en no show.. skickade ett sms, men han satt ute på sin balkong och glassade så han hörde inte det.. well well.. satt och hade det skönt på en bänk med min bok så det gick ingen nöd på mig, Lena ringde redan 12.50 för då var hon klar med sin tenta, så hon kom och mötte upp mig så gick vi och käkade lunch, tog en Hawaiisallad, jättegod! men just när vi beställt mat så har Jens sett mitt sms, och ringer full av skam, men va fan, shit happens sa jag så tog vi en promenad efter det att Jag och Lena lunchat =)

på em/kvällen gick jag och Lena till ett ställe i Vasastan som heter just Vasastan, jättetrevligt ställe men det bästa var att öl/cider och vin kostar endast 29 kr! =)=) I like!!
Efter det ville de gå till Handelspuben och fira att de klarat tentan, och jag fick minsann gå in som gäst så thank you Lena! och där var det ännubättre för det var bartömning, så öl/cider ENDAST 10 kr I LIKE ALOT!!
Så igår köpte jag 4 cider för sammanlagt 78kr.. slå den om ni kan ;)

Dagen idag blir ganska lugn minsann ska hem och leka med Tina och August tänkte jag, och sen är det brasan ikväll med blåsorkestern och mamma och Tina ska ju sjunga som vanligt! och såklart blir det den traditionella Pappas hamburgare på kvällen, förra året när jag satt i Airley beach fick det bli en mc Donalds hamburgare för att pappa inte fanns i närheten, men i år blir det orginal igen =D

För ett år sen..
valborg 2008
Jag och Lena på Handels..
jag och Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0