Dag 2

Så var dag 2 över..

Gick upp ganska tidigt för att jag skulle vara på Balett Akademien senast 8.50.. ville titta på m2orna när de hade Jazzlektion, med Julian. Men tyvärr så hade han missuppfattat och visste inte om att lektionen var så han kom aldrig dit.. lektion 2 så hade de balett.. inte jätteskoj att titta på men de var duktiga..
fastnade där när de hade lunch, tänkte att jag kan ju lika gärna köpa en macka i deras cafeteria istället för att köpa en dyr macka på ett fik... vid 13.00 kom Emelie förbi och sa att de skulle ha Pas de deux (pardans) så jag tittade på den, det var jätteskoj!
well well.. nog danssnack.

Lite senare på dagen träffade jag Daniel Dennerkrans, För att göra en lång historia kort så flög han till Australien samma dag som mig och Sanne.. det var trevligt att prata lite gamla minnen och höra hur han hade det nu för tiden =)
När jag var påväg till fia från stan igen råkade jag gå förbi en Bodyshop affär och RÅKADE gå in i den.. och vips, där längst fram hade de en ny bodybutter som såklart doftade så underbart.... couldn´t help myself, den luktade för gott för att motstå.. så nu är jag en Moringa bodybutter rikare..

nu på kvällen har jag och Fia varit på bio =) vi såg "en shopaholics bekännelser" rolig film, men inte någon pretty woman eller titanic direkt.. men absolut värd 1.45h av mitt liv..

morgondagen bjuder på mer danslektioner, lunch och fika, ovanligt för mig i Gbg?! hahaha.. ne men jag älskar det!
dags för en dusch så man är redo för en ny dag i götet imorn..

Musikaltvåorna har balettlektion
balett
Pas de deux =)
pas de deux
Mitt nya bodybutter!
moringa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0