Mariestad..

Då har man spenderat första dagen "hemma" i Mariestad igen, jag och Hanna packade in det sista i bilen igår och slängde upp skidor och snowboards på taket sen bar det av mot Kil.. det var jätteskönt att ha någon bredvid sig i bilen, stannade till i Malung då vi tjatat om hur gott det ska bli med en french hotdog sen vi passerade Särna. Jag stannade i Kil över natten, och vi fick jättegod mat av hennes mamma, curry/mango kyckling =) Kvällen fortsatte med en långpromenad genom Kil där vi båda lättade våra hjärtan lite, jätteskönt! och sen tillsist åt vi lite godis och spelade ett sista parti yatzy..

Sov ut till halv 12 idag, och efter en god frukost bar det av mot Mariestad, fick en varm känsla i hjärtat när jag såg vägskyltar där det stod Mariestad, stannade till i Otterbäcken och hälsade på mormor och morfar som jag inte sett sen december. Åkte sen direkt hem till Tina och August, =) Han var på ett alldelles strålande humör idag! vi lekte massor.

När jag kom in i mitt rum, står det en bukett rosor på bordet och en lapp "välkommen hem /pappa och mamma", åååh så glad jag blev =)
Har burit in alla mina saker nu så de ligger i sina påsar och väskor på mitt rum, orkade inte ta tag i uppackning idag, tar det imorn istället, gick ut en stärkande promenad med Thomas istället!
känns lite konstigt att snön är borta.. har liksom vant mig vid att den ska vara ÖVERALLT men men,, såg till och med en igelkott på väg hem nu på kvällen, =)

ne, dags att bädda MIN säng som jag inte sovit i sen december och sova som en prinsessa =)
puss och godnatt!

Hanna äter en efterlängtad french hotdog
korv i malung
Mariestad <3
mariestad
Blev jätteglad när jag kom in i mitt rum!
blommor
En igelkott förgyllde min kväll!
igelkott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0