Mobilmörderska!

Det är vad jag känner mig som,, har avverkat så många mobiler de senaste åren. och nu var det dags igen, min samsung gav upp i Idre.. efter att ha hängt med i lite mer än 1.5 år varav 7 månader utomlands och sen väderomställning till massa minusgrader i Idre. Det började med att skärmen vände sig upp och ner och ut och in, sen dog den, nu är den bara svart.. och eftersom jag inte har någon garanti kvar, och inte hittar papprena insåg jag hur mycket krångel det skulle bli, + att det förmodligen skulle bli dyrare än att köpa en ny, så jag åkte till Norrlanders idag och köpte en ny, kalla mig tråkmåns men jag köpte en likadan som min förra, fast en lila =) jag tyckte så mycket om min förra mobil och nu kostade den "bara" 1895kr, + att det var butikens sista ex så jag lyckades prata till mig ett 2 gigs minneskort till mobilen oxå =) tooknöjd! ne, dags att återgå till uppackning/städning, nu vill jag bara få det fint här!!
puss o kram

ny mobil

Kommentarer
Postat av: Sanne

Du borde satsa på en Nokia som jag har, den vet vi håller genom ur och skur och betongväggar :)

2009-04-24 @ 13:29:57
URL: http://sanniday.blogg.se/
Postat av: thomas

Inte då, Sony Ericsson vinner alla gånger. Den går igenom tvättmaskinen utan att få en skråma!

2009-04-24 @ 19:12:30
Postat av: emelie

en sån funderade jag också på förut:) men du har välkvar samma nummer va?

2009-04-25 @ 14:58:08
URL: http://frommywindowabove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0