näst sista dagen på jobbet!

Och dagen flöt på "som vanligt" gick jäkligt segt på eftermiddagen och tyvärr så smälter snön alldeles för snabbt, fick skotta på en massa snö på avstiget i 3-stolen för det började komma fram grus,, inte så jättebra.

Efter jobbet fick jag massage av Elin, för hon går en massagekurs i Falun och måste ha vissa timmar praktik så hon har erbjudit alla i liften att få gratis massage, såå skönt, men nu känns ryggen lite "uppskakad" nästan som att man har fått träningsvärk. Men det är gött!

Nu har jag, Hanna och Emelie lagat en tacopizza som vi ska avnjuta, så får vi se vad som händer ikväll, men jag anar att det innehåller cider och drinkar ;) jag och Hanna är ju lediga imorn =)

tacopizza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0