pucko!

fan,,

Imorse var jag så rädd för att försova mig/göra någonting fel, att jag inte märker när min klocka ringer (trodde jag) så jag studsar upp tio över och skyndar mig att packa ihop allting, är klar att gå utanför dörren halv, går bort till Lizzie som skulle åka med, knackar på hennes dörr,, ingen öppnar, knackar på igen.. har hon försovit sig? jag får väl ringa då..
tar upp mobilen och DÅ upptäcker jag mitt misstag,, klockan är 06.32! inte 07.32 då vi ska åka.. jag har gått upp en timma för tidigt, därför klockan aldrig ringt osv... så nu sitter jag här med en chailatte i handen och väntar på att folk ska vakna så jag kan hämta dem och köra till jobbet.. ett jobb som jag VERKLIGEN inte känner för pga vad som hände igår.. Känns inte som att någon vill att jag ska vara där, det är jättejobbigt!
men det är bara att bita ihop och bevisa motsatsen..

ha en bra dag
pusshej

Kommentarer
Postat av: thomas

hahah!! vid såna tillfällen finns det bara en sak att göra, choklad! http://objektivjingeblogg.files.wordpress.com/2007/09/pucko3.JPG!

2009-04-11 @ 11:39:11
Postat av: thomas

fast utan utropstecknet.. "!#%#"& dumma internet som inte gör som man vill..

2009-04-11 @ 11:39:49
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har :D

2009-04-11 @ 11:45:50
URL: http://soufiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0