sista dagen som liftvärd..

Japp nu var det klart! sista dagen som liftvärd är över för denna säsongen, dagen flöt på "som vanligt" lite tungt mitt på dagen för jag blev så attans seg, men men.. Fick en jättegod wook och nudlar när jag kom hem så nu mår man som en prinsessa igen =) ska snart hoppa in i duschen och förbereda mig inför buggkvällen med Scotts och Larz-Kristerz.. ska bli jätteskoj ikväll! lite tråkigt att det inte är personalpriser i baren men men.. shit happens :P

Kvällen igår slutade på topp! efter vi ätit tacopizza gick vi ner till Emil, som äger shell nere i byn dit vi blivit bjudna på förfest, kvällen slutade på Kiken och vi hade riktigt roligt, det roligaste var att jag inte betalade för en enda cider eller drink igår, ;) tycker om att vara tjej ibland!

ne, duschen var det, hoppas ni har det bra där hemma!
kram kram

Kommentarer
Postat av: hanna

Jag älskar dig gummman!!! Piggelindrink nu!!!

2009-04-19 @ 02:25:28
URL: http://hannahhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0