snipp snapp...

då var sagan slut...

Har haft en helt underbar säsong här uppe i Idre..
men speciellt nu sista veckan.. den har varit minst sagt galen! men heelt underbar. =)
men personalafterskin igår slog allt, fjället stängde klockan 15 och då samlades all personal på uteserveringen på Dantes och hade säsongens sista afterski.. mycket cider blev det, mycket dans, sång och hoppande! På G var där och spelade, jag fick en t-shirt av Pierre =) och jag var uppe på scen och sjöng med i Jason Mraz "im yours" =) träffade även Pernilla Wiberg, det var lite fränt! men jag låter bilderna tala för sig själva...

Idag städade vi ur stugan och sen åkte vi ner till byn, där städade jag och Malin ur huset gick ganska snabbt och smärtfritt.. tror jag har stängt av känslorna för jag känner mig inte så ledsen, mest skönt att det är slut.. det känns som att det är dags att åka hem för denna gången nu... men det klart att det är lite sorgligt.. Kommer absolut sakna Hanna och Emelie. Men jag vet ju att vi kommer ses snart igen, (Hanna kommer till Mariestad på fredag) :P och Emelie har ju lovat att bjuda Hanna och mig på middag med hennes nya kokbok som hon fick i födelsedagspresent ;)
finns många fler jag kommer sakna med, nämner ingen så är ingen glömd, men ni som jag menar vet om det!!

när jag hade städat ur mitt hus åkte jag till hsb och nästa uppgift trädde i kraft.. Få in mina OCH hannas grejer i min bil.. det blev en del pusslande men det gick!! =) sjukt stolt!

ne, dags för en sista myskväll på hsb (som förövrigt kommer bli mitt hem nästa säsong =)

Vi gick ut hårt och sen fortsatte det bara.. bordet såg ut såhär efter ungefär 15 minuter.. det går fort i solen..darlingsflaskor

Nöjd på afterskin =)
em afterskijag sjunger
Jag och Pernilla Wiberg, och till höger är mina darlings PÅ MOUNT EVEREST ;)
jag och Pernilla Wibergälsklingar
Bilen är återigen packad, och VI FICK PLATS!! och efter 8 dagars drickande får man ta det lugnt ;)
full bil..myspys

Kommentarer
Postat av: thomas

Hahah, laptops och trötta ögon laget runt. Säker på att alkoholen hinner gå ur kroppen tills imorrn? :) pöss

2009-04-20 @ 23:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0