Stuga på fjället!

Just nu är livet så underbart! Jag, Hanna, Emelie, Liza och David har flyttat in i vår stuga i centrumbyn =) Igår kämpade jag och Hanna länge och väl med vår packning, men vi kom tillrätta tillslut!
och Senare frågade hanna mig om vår alkohol verkligen kommer räcka,?!,, Hallå! vi har galet mycket kvar, så jag räknade ut att vi minst måste dricka 5 cider om dagen för att det ska ta slut, jag tror att vi klara oss ;)

Jobbet flöt på idag.. När jag kom hem fick jag världens bakryck, så jag gjorde äppelpaj, shortbread och choklad (neger)bollar =) jag och Hanna satte oss på balkongen och drack cider och åt äppelpaj med marsansås!

Känner på mig att denna veckan kommer bli heelt underbar! =) den kan inte bli annat när man bor med sina älsklingar!

lite packning :P
packning
Hanna tror inte att detta ska räcka?!
alkohol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0