Tung dag

Idag har inte varit en rolig dag,, fick reda på att ett antal folk som jag jobbar med har snackat skit om mig bakom ryggen på mig helt utan min vetskap.. Det som gjorde mest ont var att jag fick höra det av min chef. Trodde att sånt fegspel var över när man blev äldre men ack så fel jag hade. Om någon stör sig på mig så är det väl mycket lättare att ta tag i problemet genom att prata med MIG! men ne, då är det lättare att klaga och snacka bakom ryggen istället.. Kändes som knivhugg i ryggen, inget skoj alls.
fy fan, vill bara somna och glömma men detta kommer gräma mig länge...
är jag verkligen en sån hemsk människa som man inte ens kan prata med?! tydligen...
over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

(L) idioter allihopa som inte vet bättre.. dom kan åka kanot ner för den svartaste pisten med förbundna ögon!

2009-04-11 @ 11:32:17
Postat av: Alex

kramar om

2009-04-13 @ 02:25:59
Postat av: Louis

Du är verkligen inte en hemsk människa! du är helt underbar!!! De är bara töntar!!! Älskar dig! <3<3

2009-04-16 @ 10:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0