Ut på äventyr!

Sitter i köket med ett glas cola och skriver lite, har precis slängt mig i duschen efter att jag pratat  med Sanne, för jag ska till Stöten imorgon =D (hon och hennes familj är där på semester) så jag ska åka dit och åka med dem imorn, och det spås bli lite halvkasst väder så då tyckte Sanne att vi kunde gå på afterski, jo men visst, nykter då eller? hela samtalet slutade med att jag ska sova över där på luftmadrass eftersom jag är ledig torsdag också =)
längtar som fan, måste gå och packa lite nu dock,, hade ju bara tänkt dra på mig ett par mjukisbrallor och köra i, men nu måste jag ju ha "gå ut" kläder och sängkläder osv...
hörs imorn eller på torsdag, får se om jag tar med mig datorn...
pusshej!

vi i liften

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0