Antligen framme!

Nu har vi antligen kommit fram till Christchurch! det var riktigt segt sista tiden av langa planet fran Hongkong.. da var jag inte trott for jag sov sa mycket pa forsta langa. sen blev jag jattetrott och nu sitter jag har 17.45 och kan knappt halla ogonen oppna...

Nar vi hada ladat Hittade vi en shuttlebus som tog oss till dorren pa vandrarhemmet, saa skont! efter en valbehovlig dusch gick vi och kopte mat, kottfarsas och spagetti. men jag glomde kopa ketchup sa den smaka sadar =P ar helt galet trott! kanns inte som att jag har sovit nagot pa evigheter (vilket delvis ar sant) hehehe men vi ska forsoka sta ut till 20.00 typ 2 timmar kvar!

skulle kuna tjata pa om flygplatser och skit, men det ar inte riktigt min grej, sa jag struntar i det... det var behagliga resor. saklart for langa, men det visste jag ju redan om =Pm pa andra planet hade jag en liten 2arig flicka i knat och tittade pa tornrosa, jattemysigt, hon var hur sot som helst!

Har inte nagra "fina" bilder tagna fran resan for bade jag och Hanna var trotta och slitna under resan, men det kommer battre inlagg som har bilder senare..
kram


Kommentarer
Postat av: Britney

Va skönt att ni har kommit fram, ser fram emot bilder och få se hur ni har det!:) Kram!

2009-08-24 @ 11:08:59
Postat av: Mammaneta

känns underbart att ni är framme Kör försiktigt ser fram emot flera inlägg och foton

2009-08-24 @ 18:10:01
Postat av: Bengt-Arne

måste vara härligt att vara framme nu väntar vi alla på massor med med bl.a bilder. kramar

2009-08-24 @ 19:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0