brandkårs emelie!!

Nu kom första stora grejen som jag "glömt"/förträngt..
När jag ska göra saker blir det alltid någon brandkårsutryckning, (altså saker som måste fixas snabbt som attan)
Denna gången är det Ryggsäcken.. skulle typ provpacka lite idag och kommer då på att just de, snöret till dragskon längst upp på ryggan gick ju sönder när jag och Sanne reste.. + att det typ inte går att ställa in ryggplattan så den sitter ganska dåligt på mig,, blev att kasta sig ner till Team Sportia.. De försökte ringa till Haglöfs men de hade stängt så de skulle ringa dit imornbitti och sen ringa mig.. har jag tur så har jag 2 års garanti på den, (vet inte hur lång garanti det är på haglöfsgrejer) och då kanske kanske kanske jag kan få en ny =) *håller alla tummarna och några till*

Annars har kvällen varit ganska lugn.. Träffade Alexandra på stan och tog en fika med henne, och sen gick vi en sväng,, så himla skoj att träffa henne. Även om vi bara träffas en gång om året så ser jag fram emot det enormt mycket varje gång vi kan ses!

Blev sen bjuden på Jordgubbspaj hemma hos syrran på kvällen =)

Imorn blir det frukostfika på Mumma med Malin =)

sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0