bugg bugg bugg!

sista förmiddagsjobbdagen igår, HEELT underbart! dagen gick ganska fort även fast vi jobbade en timma längre..

tog sedan en fika med Alma på stan.. och bruden har jobbat i Mariestad hela sommaren och visste inte vart ströget låg?! (ett café som ligger precis mitt i stan) så stort är ju inte mariestad :P

vid 19.30 hämtade Helen och Anton upp mig och vi styrde kosan mot Sandehem och buggkväll =) Det var Blender och Jannes som spelade! riktigt bra kväll! mååånga som dansade och herre jävlar vad varmt det var där inne..svetten bara rann på alla! tur att jag hade fler linnen med mig för jag var typ plaskblöt (mkt pga att dansa foxtrot med killar) men det var en kanonkväll! Träffade Janne och Jessica som är kompis med Cicci (en tjej jag gick Bjärnum med) Janne är typ sm-mästare i bugg och grejer.. det var svinkul att dansa med honom, gjorde det i Skåne kommer jag ihåg och det var ju en av de första gångerna jag buggade...

pratade även med Sanne igårkväll som nämnde att Anna behövde vara ledig från Idas, så jag ringde Anna och sa behöver du min hjälp, det lät som att en stor sten lättade från hennes hjärta, och jag fick ett 12 timmars pass idag.. så jag börjar klockan 12. dags att käka något och vakna till!

ciao!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

det är bra att du har att göra före det att du åker iväg på nästa resa som jag ser fram emot att läsa om

2009-08-08 @ 21:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0