fixarfrasse!

Tog en härlig morgonpromenad och åt frukost på Mumma men Malin, efter det mötte jag upp Pernilla och vi gick till TeamSportia.. fick ingen ny ryggsäck så då får man ta hand om saken själv.. Gick till Huskvarna och köpte snöre och bytte ut det trasiga, ganska stolt må jag säga! =)

Jag och Pillan satte oss på altanen och drack te, pratade resor eftersom vi båda ska ut och resa snart, jag åker på lördag och Pernilla åker den 3dje September! Testade även att provpacka ryggsäcken för första gången och jag har huur mycket plats som helst kvar =)
Åkte hem till Tina och åt lunch, och gosade lite med plutt.
Pernilla behövde åka hem vid halv 3 men vi ses ju i Thailand förmodligen, hur skoj som helst! =)

har även sytt på alla flaggorna från länderna jag och Sanne var i idag, så de pryder min ryggsäck nu!, längtar efter att få sy dit fler!!

På kvällen åt jag och mamma kinamat och tittade på friidrotten, och hon har fått ledigt imorn så vi får hela dagen tillsammans, känns skönt!!

lite mer än 2 dagar, sen är jag ääntligen påväg! *yey*

packsoffan..
 
ryggsäcken och flaggorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0