Helgerna räcker inte till....

Pratade med Magnus förut idag, vi försökte hitta en helg då han kanske kunde komma ner så vi kan ses en gång till innan Hanna och jag åker den 22a, men det känns ganska hopplöst tyvärr..
helgen som kommer så har Magnus golftävling torsdag, fredag vilket betyder att han tidigast kan vara hos mig lördag lunch, sen på söndag kväll ska jag hem till Tina och Johan för jag ska ta hand om August på måndag morgon innan Tina kommer hem för hon ska gå på Madonna i Göteborg på söndagen..
Helgen efter det så har Magnus fiske tävling på söndagen som tyvärr 10 pers har anmält sig till.. så det gick inte den helgen heller tyvärr.. och helgen efter det så åker ju jag och Hanna... helgerna tog liksom slut.
Vi får helt enkelt ses när jag flyttar upp till Idre igen i december. 124 dagar kvar tills jag får träffa honom, gaanska tungt men då kommer vi ju vara i samma by hela vintern =)

annars har det inte hänt mycket i veckan, är ensam hemma för Mamma och Pappa är på semester i Finland, och besöker mormors barndoms ställen.. lite tomt i huset men ändå ganska skönt för jag jobbar ju bara ändå..
2 förmiddagar kvar att jobba för denna sommarn, såå skönt! det är fan inte skoj att öppna ögonen när klockan ringer vid 5.
och det är redan för sent egenligen, dags att sova 5 timmar innan klockfan piper igen..
puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0