Idre <3

Då var man hemma i sitt rum igen..
har haft en helt underbar helg i Idre. Kom upp vid 12 tiden i fredags och då träffade jag de som jobbade i Bokningen, så skoj att träffa dem igen,
åt sedan lunch på värdshuset och försökte sen få tag på min chef Jonny. Han klickade mig och samtidigt såg jag att väst 6an som ska gå på fredagar stod still så jag anade att han höll på med den, när den började rulla igen gick jag till mellanstationen och där stod Kent, och sa att Jonny var på toppen, så det vara bara att hoppa på och åka upp, kändes konstigt att inte ha vinterkläder på sig, och framförallt att det var gräs överallt :P men mycket riktigt, där var han och en elektriker som höll på att greja.. efter ett tag, åkte vi ner till Askepizzerian där jag och Jonny satt och snackade ett bra tag, om vintern som var, vintern som kommer osv.. efter ett tag sa han att han skulle skriva upp mig på "listan" inför vintern =D yey!! jag har jobb när jag kommer hem! :D

Vid 16 slutade Magnus och vi åkte hem till honom, han hade en fisketur på kvällen som jag egentligen skulle åkt med på, men det regnade och blåste utomhus, så jag blev lite för bekväm och la mig under en filt i han soffa istället :P

På lördagen åkte vi upp till fjället med Björn, Linda och deras lilla dotter Ebba och spelade minigolf, jag ledde i halvtid, men jag schabblade bort mig lite så jag slutade 3a.. Vi åkte ner till den riktiga golfbanan och åt lunch, efter det hyrde vi film och bara hade det trevligt =)

Idag gjorde vi scones till frukost och åkte sen ner till driving rangen och slog lite, mina golftakter sitter i =) fick till några riktigt bra slag..
det var riktigt jobbigt att åka från Idre, ville inte lämna Magnus, min Magnus <3

Nordbackarna på sommaren..

golftakterna sitter i lite i alla fall =)

min snygging <3

Kommentarer
Postat av: Linda

3:a på minigolfen....? Jag tyckte att vi var 5 pers som spela å du kom 4:a.

Björn & Daniel 1:or, Mange 3:a, Du 4:a & jag 5:a

2009-08-03 @ 09:46:56
Postat av: Hanna

Svingen ser bra älskling;)

2009-08-03 @ 22:20:36
URL: http://hannahhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0