Nytt Nya Zeelandskt nummer!

Jag och Hanna har skaffat oss ett Nya Zeelandskt nummer, billigare sa,
sa om ni vill smsa eller ringa ar ni varmt valkomna att gora det pa

+64226154598
(fast tank pa att vi ligger 10 timmar framfor er!!)

Annars har det inte hant mycket alls idag, jag och Hanna akte och handlade at Sandra, det tog en evighet, men det va lite skoj att forsoka hitta allt nar det ser annorlunda ut.. =P

Var aven hemma hos Nyssah och Kody en liten stund nu pa eftermiddag/kvallen och lekte med lilla Jared, han ar huur sot som helst! och sa himla liten, kan inte komma over hur stor August faktiskt ar om man jamfor!

Har precis atit god mat och nu ska vi mumsa pa kladdkakan som jag och Hanna har bakat!

kram kram

Jag och lillen

Matdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0