slut pa bonde-livet for denna gangen..

ja, nu har vi varit har i snart en vecka, den har gatt took fort!

Idag akte jag med Nyssah ut och matade kalvarna pa formiddagen, och efter lunch sa hjalpte vi till att mjolka korna igen.. och jag fick antligen kora lite 4-hjuling idag.. fasen va skoj det ar! jag bara maste ta skoterkort i vinter for det ar ju typ samma sak =P

Lite vemodigt att aka har ifran imorn, for nu vet jag att jag inte kommer aka tillbaka pa manga ar.. om ens nagonsing,, (jo det hoppas jag verkligen,,, men anda) Imorn ar det Queenstown och nya aventyr som galler!!! =)

Saa fint har med de snokladda bergen langt dar borta!


pose pa 4 hjulingen


Kommentarer
Postat av: sandra

Räser på 4-hjuling!! hoppas ni har det kalas! puss

2009-09-01 @ 22:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0