vilken härlig dag!

la la la la, la la la la la la la *sjunger*

Sista dagen på SCA idag, såå skönt! inget emot fabriksjobb men en sommar räcker gott! =)
och idag börjar slutkampen, vem ska vinna vattenkriget, jag eller Thomas...

och sen i kväll/natt kommer Magnus ner :D:D min hjälte som kör ner ända hit för att vi ska kunna träffas lite till innan jag åker,, jäkligt synd bara att den där jäkla fisketävlingen ska ligga på söndag, som några hade bokat in redan i våras.. annars hade vi kunnat få en  hel helg tillsammans, men varje sekund jag kan få träffa honom är bra =)
dagen kommer gå så segt bara..

och resan närmar sig med stormsteg snart åker vi Hanna :D
jag har dragit fram min ryggsäck ur förrådet så nu står den i soffan och väntar på att bli packad och få åka med mig ut på nya äventyr!!

ne, dags att byta om och göra sig redo för sista jobbdagen!
ciao!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det är väl bra att tjäna pengar så du kan åka ut och resa och vi andra får reda på hur det är uti vida världen.

2009-08-13 @ 17:39:05
Postat av: thomas

du fegade allt bra i början tills du fick en partner-in-crime.. men allt som allt var det nog rätt jämnt :)

2009-08-14 @ 00:36:34
URL: http://djuping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0