Busy busy!

Hej alla glada!

Sitter på mitt lilla kontor och jobbar i helgen, det var min helg att jobba. Som tur är jobbar jag med Ann som är jätteduktig och har varit här i många år, så jag kan fråga henne när det kör ihop sig, jag är ju ganska ny här och känner mig lite ringrostig eftersom jag inte jobbat här sen mars.. meen det löser sig =)

Idag är det min 7de dag irad, har en dag till imorn sen är jag ledig =) ska bli skönt att få sova och sen förhoppningsvis hinna med några åk i backen! längtar efter att få susa ner för backen på min älskade bräda!!

och snart är det jul, jag åkte upp hit första advent och nu är det redan fjärde.. helt galet!
Känns jättetråkigt att åter igen inte kunna fira jul hemma. Men det finns tyvärr inte så mycket jag kan göra åt saken för jag jobbar =( men ni ska veta att jag tänker på er där hemma och jag önskar att ni skulle kunna vara här allihop!!!!

Idag har det snöat hela dagen =) jättemysigt (speciellt nu när jag itne har någon egen bil att behöva skotta fram, har lagt de ansvaret på andra iår ;) hehehe
kommer lite bilder från imorse här:

Utanför min ytterdörr


Utanför stadion där jag jobbar


mitt lilla kontor med det fina skrivbordsunderlägget Helen har gjort till mig =)


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Hej vad mysigt det är med snö och det har ju vi nu också om än väldigt lite men det är vitt.

2009-12-20 @ 21:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0