första dagen i Backen :D

åh vilken dag!!
Jag och Magnus åkte upp till 9.30 och jag drog säsongens första åk :D helt underbart väder, några minus inte mycket vind, klarblå himmel och en decembersol som kämpar sig upp!
Efter några timmar åkte vi till torget och bytte skidorna till telemark, och det gick faktiskt riktigt bra! kunde fräsa ner i Västbacken (som är röd) utan att känna mig osäker.. helt fantastiskt!
Imorn börjar jag mitt "komma ihåg" intro, ska bli spännande att få lära sig allt från grunden då jag bara hoppade in mitt i säsongen förra året.. och jag ska få åka ut och titta i en massa stugor så jag vet vad jag pratar om är folk ringer och bokar, hoppas jag får titta in i Dähliehyttan som har 11 sovrum och 9 badrum 31 bäddar totalt.
lite bilder från morgonen =)
(sorry Sanne om du fortfarande läser min blogg =P)
Påväg upp i liften till mitt första åk för säsongen!
Utsikt ner över campingen och centrumbyn

happy happy girl!


Kommentarer
Postat av: mamma

Gos så härligt det ser ut du har nog ärvt vintergillande efter mig kram

2009-12-01 @ 21:34:40
Postat av: Bengt-Arne

Du det är vackert med snö. kramar

2009-12-01 @ 22:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0