Julfrukost!

Imorse bjöd min chef Mia på julfrukost till alla som jobbar här på Bokningen, även de som var lediga/mammalediga kom upp och några hade sina barn med sig, det var en jättemysig morgon med tända ljus, gröt och skinkmacka =)
OCH som grädden på moset så lyckades jag få mandeln i gröten, så nu blir jag gift också ;) heheh. Åkte ju då även på att rimma, och nödrim blev det:

Julefrukost mysigt är
Alla bokningstjejer sitter här
och er alla håller jag kär
GOD JUL!


Att något så lite som en gemensam frukost kan göra hela ens dag. Sitter här med ett leende på läpparna och känner att jag klarar allt idag =)

Mysigt julbord

Camilla och hennes söta dotter Lillemor kom som tomteflickor

Ann håller Susanns lilla glada sötnos Alma

Massa blåklädda bokningssmurfar =)

Och det var en underbart vacker soluppgång imorse!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det verkar tervligt med julfrukost med alla som jobbar och har jobbat, snygga bilder

2009-12-21 @ 20:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0